מכירה בית, overflakke, Zuid-Holland, הולנד, straart1

מכירה - Cod. 39594

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 242 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 4

יש לי הצעה שעשויה לעניין אותך. דמי ההרשמה ל 10 אנשים הם 1250 יורו לחודש! הסכם נוטריון לשנה עם אפשרות להארכה. אתה יכול לחתום על הסכם נוטריון. התנאי הוא שתשלמו 8 חודשים (10,000 יורו) 3 חודשים מראש כדי להשלים את הבית. אתה יכול להפקיד את שאר 5000 EUR עד דצמבר 2020. בית ב- Middelharnis. אני הבעלים היחיד של הנכס. לבית אין משכנתא. הבית נקנה במזומן. גם כל חומרי הבנייה. יש לי כבר חומר. לא יכולתי לסיים את השיפוץ כי לא היה לי כסף לשלם לעובדים. בגלל זה הוא נותן לך הצעה כזו.

בית עם 4 קומות, השטח הכולל הוא 242 מ"ר, השטח שמיש הוא 186 מ"ר. מספר החדרים: 5 חדרים זוגיים, קיבולת של 10 אנשים. מספר השירותים: 2 חדרים. מספר חדרי הרחצה: 2 חדרים, מספר המטבחים: 2 חדרים. 26 מ"ר מרפסת. מוסך 20m2. חדר כביסה, חדר ייבוש, גינה ועליית גג.

במוסך חיבור תעשייתי של 400 וולט - 5 חוטים, יש מתקן חשמלי תלת פאזי ו -2 שדות חשמל לשני אינדוקציה 8.6 קילוואט ומטבח 4.4 קילוואט. אלקטרודה הארקה + מערכת הגנה מפני אש. המתקן התרמי הוא תנור גז מעובה 24 קילוואט עם פונקציה כפולה, בבית 15 רדיאטורים מאלומיניום ל -10 שיניים. מים ביתיים נתמכים על ידי משאבה ודוד נוספים בהספק של 1.5 קילוואט 50 ליטר. הבית מבודד היטב ואטום לרעש. התקרה החדשה מחזקת את מסבך הגג. רוב האלמנטים של הבית הזה הם חדשים. בידוד חום ב.

הבית עדיין לא סיים לחלוטין. אין גימור קיר או מחיצה. אין אריחים או לוחות, אך הם נרכשו. אתה יכול לראות את מצב החומר.

סיימו: הסקה מרכזית, חשמל, תיקון עץ מבני וקרקעי גג. החומרים כמעט כולם, 3 חודשי עבודה עבור 4 אנשים חסרים. שיפוץ כללי מסתיים בדלתות, חלונות, מסגרות, תריסים, ריהוט וכו '.

תפקידנו הוא:
צייד את הבית עם 7 טלוויזיות, מכשירי מטבח חדשים באיכות גבוהה, הסקה מרכזית חדשה. 2 ארונות חשמל - 114 מודולים. ריהוט חדש, לוחות חדשים וכלי חרס.
אני חושב שבית כזה דורש תשלום גדול במקרה של הרס. בואו נעשה זאת בחוכמה ונשמח את שני הצדדים.

אני רוצה לחתום איתך על חוזה שכירות, לתת לך את המפתחות כדי שתוכל לעקוב אחר העבודות שנעשה ואנחנו רוצים לסיים את הבית. . החוזה יכול להיות מנוסח על ידי נוטריון. צוות הבנייה שלי מורכב ממומחים, שבזכותם העובד שלך יש תובנה לגבי שיפוץ. כמובן ששלושת החודשים הראשונים (תקופת השיפוץ) הם בחינם. אם כמה דיירים רוצים לחיות מוקדם יותר, אני מזמין אותך.

אם יש לך הצעות אחרות, אתה יכול לדבר. אנו תמיד יכולים לדון בתנאי החוזה. עדיף לראות את הבית, לקבוע פגישה. צרו איתי קשר במייל.
בברכה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB